Regulamin

Regulamin

Regulamin serwisu samochodowego Auto Serwis Menmar

Regulamin Auto Serwis Menmar

  1. Serwis jest czynny w godz. od 8.00 do 17.00 w dni powszednie i w soboty w godz. od 8.00 do 13.00.
  2. Przyjmowanie pojazdów do naprawy odbywa się w dni powszednie w godz. od 8.00 do 17.00
    lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
  3. Wydawanie pojazdów klientom odbywa się w dni powszednie w godz. od 8.00 do 17.00
    lub po wcześniejszym uzgodnieniu w innych dniach i godzinach.
  4. Osoba pozostawiająca pojazd w serwisie, zobowiązana jest do wypełnienia Zlecenia serwisowego.
  5. Osoba odbierająca pojazd z serwisu, zobowiązana jest do podpisania Zlecenia serwisowego.
  6. Wraz z pojazdem pozostawiamy w serwisie dowód rejestracyjny, a jeżeli pojazd nie został przerejestrowany po zakupie, także kopię dowodu zakupu, darowizny lub użyczenia.
  7. Obowiązują ceny zgodne z aktualnym cennikiem.
  8. Jeśli koszt naprawy pojazdu będzie przewyższał 1000zł, będzie pobierana zaliczka na zakup części.
  9. W szczególnych wypadkach zakres prac naprawczych określony jest po rozmontowaniu pojazdu.
  10. Zawsze w godzinach pracy serwisu, klient może uzyskać informację o przebiegu naprawy.
  11. Zawsze w godzinach pracy serwisu, klient może skontrolować przebieg naprawy.
  12. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za jakość materiałów i części dostarczonych przez klienta.
    Jeśli w wyniku dostarczenia przez klienta nieodpowiednich części naprawa będzie niemożliwa, klient ponosi dodatkowy koszt w wysokości 85zł za roboczogodzinę.
  13. Termin wykonania naprawy jest zawsze ustalany indywidualnie. Czas naprawy może wydłużyć się
    z winy podwykonawców lub z powodu braku niezbędnych części zamiennych. Jednak zawsze staramy się aby czas ten był jak najkrótszy.
  14. Klient ma obowiązek odebrać pojazd z serwisu, najpóźniej po upływie 1 dni od daty powiadomienia
    o zakończeniu naprawy.
  15. Serwis powiadamia klienta telefonicznie.
  16. Jeżeli klient nie odebrał pojazdu w terminie wyżej wyznaczonym za każdy dzień przechowania pojazdu w serwisie, naliczana będzie opłata parkingowa w wysokości 10 zł.
  17. Pojazd niesprawny może być wydany jedynie na pisemną prośbę klienta.
  18. Pojazd może być wydany osobie, która oddała pojazd do serwisu lub osobie do tego upoważnionej.